söndag 28 januari 2007

en och en halv timme pappa

min pappa hör av sig rätt så ofta men ibland mer sällan idag hade jag inte pratat med honom på ett bra tag men det tog vi igen . vi surfade hus på nätet och jämnförde våra dröm hus. det var jätte mysigt och han lovade att komma med bra tips när jag väl bestämde mig för att bygga ett eget. Sen har jag spenderat ca två timmar handlandes med min syster. systern har varit sjuk i helgen och var inte alldeles i tipp topp men hon hängde på. och i morgon kommer mamma och lillebror upp. samt att jag igår var på middag hos sambons föräldrar med tillhörande syskon med familjer. kontentan är att det är rätt trevligt att träffa dem ibland och det är lika bra att ta alla på en gång så man kan få lite lugn och ro sen. fast mina syskon kan man inte se tillräckligt av.

1 kommentar:

BittraBritta sa...

hej gullunge! har du det bra i staden i skogen? vi saknar dej här hos oss så du får komma hit igen strax! här e adressen t min bloggi.
http://blogg.aftonbladet.se/7137
puss o kram