onsdag 17 januari 2007

t räffad av stormen två gånger

Storm blev det i växjö. och någon kul norrmann döpte den till pär. två av våra vänner blev utan strömm och fick ta sin lilla familj och flytta till stan. nämligen till oss. Det var kanon mysigt här i två dagar, jag fick leka med bebis och han nöjet av en liten hund och en på dryga 30 kg som lekte datten i min säng vid sovdags. Men det är ju inte alla som blir träffade av denna storm två gånger. vanligtvis så kan man bara möta samma storm en gång. men för lite drygt tre år sedan så var jag ute på en student pubb och där i kön blev jag träffad av ett riktigt oväder. han blev sedan introducerad på riktigt genom en blind date och gissa om han tog mig med storm.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas jag också blir träffad en storm snart.....helst den första sorten :)