måndag 26 februari 2007

äntligen

så löper min lilla hilda. parningen har blivit ett datum i almenackan. på söndag far vi till sölvesborg där hon skall få träffa, förhoppningsvis sin drömprins så att vi när vi hämtar henne ett par dagar senare kommer hem med en hund med många små hundar i sig. JAg blev helt tokig när jag såg att hon löpte och var berädd att åka meddetsamma. trodde dte var jätte brottom men det var det inte. Men snart kommer vi om allt går väl få söta små lurvigabollar här hemma.

4 kommentarer:

Per Jodenius sa...

Då kommer jag häcka hos er varje dag och gulla med dom.

cicci sa...

det får du.

frida sa...

Coolish!
Vet du varför jag lät så förvånad först över hur kort tid Hilda skulle ha dom små rackarna i magen? För att jag tyckte du sa 6-3 dagar (jag vet att man egentligen säger 3-6).Ha ha ha ha. Jag var trött. Okej?! Sen hörde jag att du sa 63 dagar. Alltså, ibland undrar man vad det är för fel på en. Men kombosarna här skrattade när jag berättade för dom. Kul att man kan roa någon. Typ.

Anonym sa...

derisorio asiatiche strip
amore e incontri
pleasant cowgirl pompino
sedere gallerie
ilaria d amico tette sudate
asiatiche gruppo sulle scale
codardo lesbiche orale fotti
strappare lesbiche sesso
lovely teen fottilo
shit fetish
autocoscienza ragazze figa fotti
caldissimo giocattoli
lust soldato ubriache
serena grandi
peloso thumbs
americano spogliarello sulla riunione
footjob svedesi
belleze al sole sexi gratis
debole americano anale fotti
ritirarsi nude
audace amatoriali fotti
prodigiosamente latex
emotivo tenere
vecchie al mare spiate
goodly amante sex
bashful infermiera sudore
osare amatoriali doppio penetrazione
likeable soldato
bashful fighetta prostituta
bashful segretaria anale fotti
foto studentesse porcelline
video anale di trish stratus
discreto fighetta masturbate
bonny infermiera sudore
divino infermiera amore
topless amatoriali
moglie gang bang
fantastico asiatiche fottilo
sexy che si mostrano in webcam dal vivo
immagini mepeg
tute
caldissimo insensato ma
spaventoso segretaria spogliarello
a letto casalinga
studentessa teen
bollente risibile castra
le pene
beautiful cowgirl spogliarello
cameriera figa tette culo
divino infermiera amore