måndag 12 februari 2007

trött, tröttare, tröttast

Det är inte lätt att plugga när man helst av allt bara vill gå hem och sova satt faktiskt en hel lektion idag och kände ett otroligt starkt sug efter att gå hem och sova skeden hela eftermiddagen.
Kan bero på att jag har mycket att göra eller så börjar bara min kropp få nog av vintern. läser nästan varje dag om min kompis som är i afrika, känner igen mig jätte mycket och drömmer mig tillbaka till min egen afrika resa förra året. men i ärlighetens namn så är det rätt skönt att vara hemma för två veckor räckte gott och inte sju som damen är iväg på.

1 kommentar:

frida sa...

om hon ändå hade nöjt sig med två veckor, eller ens fem. det ju hela SJU veckor hon ska vara där. det är helt sjukt länge!
jag tror tröttheten är en folksjukdom såhär i vintertider. det är för kallt helt enkelt.
Heja cicci!